فِی بُیوُتٍ أَذِنَ اللَّهُ أَن تُرفَعَ وَ یُذکَرَ فِیهَا اسمُهُ, یُسَبِّحُ لَهُ, فِیهَا بِالغُدُوّ وَالأَصَالِ ***** (این نور) در خانه هایی است که خدا اذن داده (شأن و منزلت و قدر و عظمت آنها) رفعت یابند و نامش در آنها ذکر شود، همواره در آن خانه ها صبح و شام او را تسبیح می گویند

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۳ ب.ظ حسین بیگدلی شاملو
برگزاری روضه اباعبدالله الحسین مدرسه علمیه آیت الله العظمی بیگدلی

برگزاری روضه اباعبدالله الحسین مدرسه علمیه آیت الله العظمی بیگدلی

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی بیگدلی

به اطلاع کلیه برادران ایمانی میرساند:

طبق سنوات گذشته روضه حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در دارالعلم حضرت آیت الله العظمی بیگدلی  از اول محرم به مدت 10 روز  برگزار میگردد.

زمان مراسم : 08:00 الی 09:00 صبح

آدرس : دزفول، خیابان آیت اللّه طالقانی، کوچه شهربانی، کوی آیت الله بیگدلی، کوچه آیت الله بیگدلی، پلاک 311 – مدرسه علمیّه حضرت آیت اللّه العظمی بیگدلی

 

۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین بیگدلی شاملو
چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۷ ب.ظ حسین بیگدلی شاملو
پیام تسلیت رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی بیگدلی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

پیام تسلیت رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی بیگدلی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

السلام علیک یا ثارالله

باز محرم رسید ماه عزای حسین                    سینه ما می شود کرب و بلای حسین

کاش خدا قسمتم رزق حلالی کند                 تا که توانم کنم خرج  عزای حسین

حسین (ع)، عاشورا را آفرید و عاشورا حسینیان را، و اینک نوایی آشنا به گوش می رسد : باز این چه شورش است که در خلق عالم است...

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی است. ماه عشق و شور و فریاد است. ماه آمیختن با خون و آمیختن عشق است. محرم ماه قیام و پیام است که دل های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوی مراد و محبوبشان معطوف می سازد، ایام حماسه و عاطفه با فرارسیدن این ماه آغاز می گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایی، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه مندان به سرور و سالار صاحبدلان فزونی یابد و روح انسان ها از زندان نفس رهانیده شود.

محرم می آید تا آوای فداکاری و مقاومت در برابر بیداد را در جهان هستی طنین افکند و طلسم استکبار و استبداد را در هم شکند و به افسون ناامیدی در برابر زورگویان و قدرت طلبان به ظاهر غالب، خاتمه دهد. وسوسه خناسان و خدعه اغواگران را خنثی نماید و شعار "هیهات منا الذله" را عملی سازد و پرچم پرافتخار نهضت حسینی را در فرازین نطقه جهان به اهتزاز در می آورد.

آبروی حسین به کهکشان می ارزد                       یک موی حسین بر دو جهان می ارزد،

گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست                         گفتا که حسین بیش از آن می ارزد

حلول ماه محرم، ماه عزای حسینی، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه (سلام الله علیها)، ماه شهادت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به همه مسلمانان جهان به ویژه به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، تسلیت می گوییم.

۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین بیگدلی شاملو
جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ق.ظ حسین بیگدلی شاملو
پیام تبریک رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی بیگدلی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

پیام تبریک رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی بیگدلی به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی بیگدلی به مناسبت فرارسیدن عید قربان و در آستانه عید سعید غدیر خم ، پیام تبریکی را صادر کرد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

( لَبَّیکَ اللَّهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاَ شَرِیکَ لَکَ لَبَّیکَ، إِنَّ الْحَمْدَ، وَالنِّعْمَةَ، لَکَ وَالْمُلْکَ، لاَ شَرِیکَ لَکَ...)

عید قربان عید سرسپردگی و بندگی است. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دل‌هایی است که به قرب الهی رسیده اند. روز عید قربان، روز شادى مسلمانان و روز قبولى در جشن بندگى خداوند است .
عید غدیر، عید الله اکبر و عید آل محمد و ارزشمندترین و والاترین عید اسلام است. إِنَّ یَوْمَ الْغَدِیرِ بَیْنَ الْأَضْحَى وَ الْفِطْرِ وَ الْجُمُعَةِ کَالْقَمَرِ بَیْنَ الْکَوَاکِبِ...»؛ روزعید غدیر خم در میان سه عید فطر و قربان و جمعه، مانند درخشندگى ماه در میان ‏ستارگان است.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و اعیاد فرخنده قربان و غدیر و دهه مبارک ولایت و امامت را به پیشگاه امام عصر حضرت مهدی(عج) ، ملت عزیز ایران اسلامی بخصوص مردم مؤمن شهرستان دزفول تبریک و شاد باش می گویم و موفقیت همه عزیزان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم ./

 

۱۰ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسین بیگدلی شاملو

اسلایدر


آیه قرآن

اوقات شرعی

استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

پخش زنده حرم

فرم تماس